Trussardi Company (Trussardi) este o casă de modă italiană, cu o sută de ani de istorie. Caracteristicile distinctive ale stilului de brand sunt naturalețea, simplitatea și dinamismul.

Un nou brand, un nou simbol al calității

Brandul italian a fost fondat în micul oraș Bergamo, care se află la 50 de kilometri de Milano. În 1910, Dante Trussardi decide să deschidă propriul atelier pentru confecționarea și repararea mănușilor. La scurt timp magazinul devine cunoscut prin piele exclusiv calitativă, folosită la cusut.

Fondatorul atelierului moare în 1970, însă o companie mică merge mai departe, condusă de nepotul său Dante Nicola Trussardi, care a fost economist. Nikola stabilește obiectivul de a crește producția și dezvoltarea companiei. Pentru a pune în aplicare intențiile sale Nicolas studiază în mod activ modalități de tratamente pentru piele și face cunoștință cu cele mai noi tehnologii din domeniu la acel moment.

Chiar și atunci, compania a devenit diferită de celelalte, folosind numai materiale de înaltă calitate care au fost folosite în cusutul de mână. Gama s-a extins treptat, iar după un timp, brandul a început să producă curele, umbrele și pantofi. În 1976, la Milano se deschide primul brand de tip boutique.

Talent adevărat

Nicola Trussardi a fost o persoană destul de activă. El nu se oprește la deschiderea brandului, și în curând construiește o sală de concerte și expoziții: sala «Palatrussardi», care devine una dintre cele mai prestigioase din lume, un loc unde au performat vedete precum Liza Minnelli, Semmi Devis și Frank Sinatra.

În 1983, brandul a început să-si ofere produsele cântăreților de operă, costume pentru spectacole în «La Scala» teatru, precum și în «Duomo» .

„Îmi place să-mi dedic munca pentru diferite persoane cu stiluri diferite pentru a le oferi posibilitatea de a se simți naturale în orice mediu.“ – spunea Nicolas.

În 1983, brandul este pus în valoare prin îmbrăcămintea pentru femei, care este prezentată pe podiumurile de primă clasă din Milano. În 1988,pentru public apare noua linie «Trussardi Jeans», un an mai târziu, «Trussardi Sport».

Specialiștii de marcă sunt mereu în cercetarea de noi materiale. Ca urmare, baza pentru colectarea de brand de sport include cele mai multe țesături, moderne și funcționale.
Cu puțin timp înainte de moartea sa, Trussardi a reușit să-si numească soția Mariyu Luizu directorul artistic al brandului.

După moartea tatălui lui, Beatrice și Francesco preiau conducerea, fiind deja cunoscatori de brand la nivel mondial. Ei devin administratori demni. Vânzările de produse de marcă sunt în creștere cu fiecare sezon nou. Francesco a devenit în curând șeful «Finos Group» societe , care face parte din compania Trussardi.

Astăzi, marca Trussardi este una dintre cele mai renumite și populare pe tot globul. Toate produsele de marcă sunt disponibile în peste 183 de magazine în Italia și în străinătate.

Iubirea de artă și străduința constantă pentru perfecțiune – numai aceste cuvinte pot descrie munca pe termen lung a brandului.

Centrul Privat de Oftalmologie Q Vision, vă așteaptă cu drag să faceți cunoștință cu ramele de ochelari Trussardi, rame de o calitate excepțională, întruchipând toate detaliile și materialele unice din care sunt confecționate. Având această istorie minunată, toate ramele de ochelari Trussardi sunt realizate cu o măiestrie aparte.

 

– – – –

Q Vision, centru privat de oftalmologie:
Adresă: Str. Constantin Brâncuși, numărul 117, Cluj Napoca, România
Telefon: +4 0264 70 20 40 / +4 0786 16 00 64
E-mail: office@q-vision.ro
Facebook: Q Vision
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 20:00. Sâmbătă și duminică: închis.